zondag 28 april 2013

Kinderfeestje van Sarina


Gisteren werd het atelier op z'n kop gezet door 8 leuke meiden die de verjaardag van Sarina kwamen vieren.  Een heel leuk begin van de meivakantie kan ik wel zeggen. De meiden kwamen schilderen, maar voor het zover was, moesten er natuurlijk heel veel cadeautjes worden uitgepakt. 


Ze is echt heel erg verwend met leuke dingetjes

Maar de dames kwamen natuurlijk ook om iets te maken, dus moesten we aan het werk. Net als altijd leg ik op tafel allemaal voorbeelden neer waar ze misschien inspiratie uit konden halen. 
Dat is met zekerheid gelukt en al snel gingen de dames hard aan het werk om "hun" kunstwerk te maken.







En na twee uurtjes hard doorwerken, waren de resultaten klaar. SUPER dames. Het ziet er fantastisch uit.









Sarina ik denk dat je terug mag kijken op een hele leuke middag waar iedereen met een eigen resultaat naar huis is gegaan. Ik vond het super gezellig dat jullie er waren en natuurlijk hoop ik jullie nog een keer te mogen ontvangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten