zaterdag 20 april 2013

Het is zover, WiWoBo heeft zijn eigen blog.

Welkom op het blog van WiWoBo. Vanaf vandaag kunt u ook via mij blog in de gaten houden wat er bij WiWoBo cursuscentrum allemaal gebeurd. Voor degenen die nu voor het eerst van WiWoBo horen is een kleine kennismaking op zijn plaats. Mijn naam is Nina Visscher en WiWoBo is mijn bedrijf dat ik nu bijna 3 jaar geleden ben gestart in Sneek. Na mijn opleiding voor Docent Beeldende Kunst en Vorming heb ik besloten om niet alleen in het onderwijs les te geven, maar ook aan elke creatieveling die graag een beetje begeleiding wil hebben. Op deze manier is WiWoBo ontstaan. In eerste instantie in een oud belastingskantoor, maar inmiddels in een echt schoollokaal in Sneek. Op deze plek ontvang in verschillende groepen die hun talenten willen ontdekken of vergroten. Hierbij kunt u denken aan alles. Om maar even een idee te geven. U kunt bij mij Quilten, Schilderen, Tekenen, Modeltekenen, Boetseren, Porseleinschilderen, Sieraden maken, Kinderfeestjes houden, Vriendinnendagen enz. Kortom druk en gezellig.
Vanaf het begin wordt er één keer in de zoveel tijd een nieuwsbrief verstuurd, waar ik altijd leuke reacties op krijg, maar ik wil eigenlijk u gelijk deelgenoot maken van een leuke actie of de mooie resultaten die er door de cursisten worden gemaakt. Vandaar dit blog.

Wat kunt u verwachten. Natuurlijk moet het een beetje gaan groeien, maar ik wil u deelgenoot maken van projecten waar ik zelf mee bezig ben, maar ook mijn cursisten en de verschillende leden van de Quiltbee's die er in het atelier worden gehouden. Ik zal dus niet de enige zijn die aan het woord is. Het is de bedoeling dat het een plek gaat worden van inspiratie voor iedereen.

1 opmerking:

  1. Geweldig, een plekje waar ook de quiltsters van de wiwobo quiltbee hun quilts kunnen laten zien. Veel succes. gr. Rita

    BeantwoordenVerwijderen