dinsdag 13 augustus 2013

KinderAtelier + Open Deur Middag

Nu even iets heel anders. De vakantie is op een haar na over. De eersten zijn alweer naar school. Dat betekent dat we ons ook weer langzaam gaan opmaken op het winterseizoen. De afgelopen weken ben ik hard aan het werk geweest om het programma voor de winter af te maken. Er staan weer leuke dingen op het programma. Een paar oude vertrouwde zaken maar ook een paar nieuwe elementen. 

Voor een van die elementen wil ik graag even uw aandacht vragen. Als u dit blog regelmatig leest dan weet u dat ik de afgelopen weken gewerkt heb met kinderen. Dit was een groot succes net als de voorgaande jaren. Er is daarom besloten om het KinderAtelier nu standaard aan te bieden. Elke basisschoolleerling is vanaf 11 september 2013, elke woensdagmiddag welkom om langs te komen om te knutselen zoals echter kunstenaars dat doen. We gaan met verschillende materialen aan het werk, maar ook technieken. Het krijgt een beetje meer diepgang dan ik in de vakanties kon aanbieden. Voor meer informatie en aanmelden verwijs ik naar mijn website: www.wiwobo.nl/Kinderen.php.

Wilt u zelf eens langskomen in het atelier, dan is daar 7 september 2013 vrijblijvend de gelegenheid voor. Ik organiseer dan de "Open Deur Middag". De naam zegt het al een beetje. De atelierdeur zal openstaan zodat u gezellig even binnen kunt wandelen en kunt kijken hoe het eruit ziet en eventuele vragen kunt stellen. 
Het begint vanaf 13.00 uur. Hopelijk mag ik vele van u begroeten die dag. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten